Alla inlägg under september 2011

Av Hanna Sandberg - 11 september 2011 20:52

Gått tillbaka till min gamla blogg!

Hejhej

Av Hanna Sandberg - 8 september 2011 11:51

Ännu en ny dag.. Och jag skall jobba om en timme..

Just nu känns de inte lockande men efter en stund kommer de kännas bättre..

Jobbar ju med bästa ikväll.



Igår kväll hade jag en mindre lyckad kväll... Tänker inte gå in på några detaljer...

Det är helt enkelt bara jvligt jobbigt nu för mig... De kommer bli lättare med tiden.. I know! Men när kommer den tiden?

Jag faller lätt tillbaka ....Alltid,... Blickar tillbaka & saknar... Blickar framåt & saknar ändå... Jag är trött på det... Men jag har bara en fråga ? Varför?




Nej jag tänker inte sitta här & skriva ett jävla depp inlägg utan fixa frippen någorlunda & sedan cykla till jobbet..




Jag är så glad att hon är ute ur mitt liv!

Mår så mycket bättre utan hennes jävla fittiga problem.

Hoppas iaf att hon ännu mår skit kasst! För hon är inte värd vatten i mina ögon ens! Nej falskare människa får man leta efter Å dem andra har rätt.. Jag skulle LYSSNAT på dem!


Av Hanna Sandberg - 7 september 2011 11:36

De regnar idag... Jajemen... För att jag dödade världens största spindel igår!

Men va gör de :P

Passar ju pefekt när man är ledig.. eller?



Sovit som en gud förutom att jag vaknade av att jag mådde illa..

Går väl över efter man käkat ngt kanske...

Men skall ännu handla!! Blää.. Ska göra köttfärs sås hade jag tänkt.


Sen vid 17 blir de träning = ) Lovley!


Av Hanna Sandberg - 6 september 2011 22:39

Nu var de jävlar i mig ett bra tag sedan jag skrev i denna blogg...

Nästan glömt bort att jag haft den... Ibland...

Har faktiskt varit inne & börjat skriva men har raderat & loggat ur varje gång?

Varför?

Jo för jag har inte känt för dela med mig av mitt hemliga liv ;) Men nu känner jag för det.


Sommaren är över nu.... Redan inne i september månad & jag började mitt vik 1/9..

Alla fick 2 månader till att börja med & än så länge rullar de på.

Är ju där jag var i somras & jobbade så kan ju redan allt ! :D Stjärna som jag är!


I helgen så blev de spontan utgång... Kan man verkligen säga .. & herregud va jag blev på lyset! haha. Milde tid... Länge sen de blev så.... Eller ;)

Minns dock inte hela kvällen.. Bara stundvis... Lika bra det! hahaha

Nej men vi hade kul.. ( de jag minns iaf)


Kan ju säga att Söndag så låg jag pall hela jävla dagen på soffan & såg film.. Fyy va bakis jag var!! När jagvaknade var jag ännu full! Omg!


Jobbade måndags & idag.. Ledig imorgon göttans!

Då är planerna att soooova... Cykla & handla...

Laga mat.. Träna & bara softa på min lediga dag!

Sen jobbar jag Torsdag med...Är egentligen ledig men eftersom jag har 25& flyt så tog jag på mig den kvällen oxå.. Bra med timmar.. Sen jobbar lilla jag heeeela helgen men skall nog se om jag kan klämma in en utgång där ;) Återstår att se!


Jag har ikväll skrivit in jobb & tränings tider i kalerndern så nu är de bara att följa det. Skönt att allt är inplanerat till den 18/9 sen blir de att skriva in de nya schemat = ) Fick nog ett ganska soft schema om jag minns rätt? eller blev de långa dagar? Minns ej!


Har även beställt sjunde boxen av OTH.. Vet att man kan ladda ner men tycker de är kul att ha boxarna = )


Shoppat en hel del har jag med gjort..

Har ju även klippt mig i en ny frilla  & är även blond.

Finns dock ingen bild på datorn ännu men slänger upp när tid lust & ork finns!


Just nu håller jag på att se film men skall snart krypa ner i sängen & läsa lite!




Jag njuter verkligen av livet nu.. Jag njuter av varje dag!!

Det gjorde jag inte förut !! Jag har insett saker & ting... De är jag glad över ! <3

 

 

Återstår att se när jag uppdaterar nästa gång ;) Kanske imorgon?

Vem vet... Jo bara jag = D

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards